هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

سه ده نود و چار

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ

هوا سرده 

اِی منم کمی سرما خوردم

نیم ساعتی هس که دارم فک می کنم چی بنویسم

چیزی به ذهنم نمیرسه

فیلم the fault in our stars  رو دو شب پیش دیدم

بازیگرای اصلیش بازیگرای insurgent ان که حیلی هم خوب بازی کردن

به نظرم گزاره آخر ریاضی ای که گفت غلطه

دقیق تر که بش فک می کنم می بینم درسته که فیلم حرفشو خیلی خوب به مخاطب( یا لااقل من) میرسونه

اما درصورتی که نقص فیلم محسوب نمیشه فیلم خیلی از جوانب خود فیلم رو در نظر نمی گیره

 خیلی احساسیه حتمن گریتون می گیره 

در کل خوبه ببینیدش

بزار چیزز رو هم معرفی کنم

این اپ که تو بازار هم هست زود به زود آپدیت می شه و گیف های جالب میزاره ارزش نصب کردن رو داره

اسمش هم Chizz ه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
اسماعیل نادری

نظرات  (۴)

۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۹ امیرحسین 210
سلام ، فیلم مرد 200 ساله هم خیلی قشنگه حتما ببینید من عاشقشم
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۸ اسماعیل نادری
تو لیست فیلم های بعدیم قرار میدم
این فیلم دیگه؟
Bicentennial Man 1999
ژانر فانتزی کم دوست دارم
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۶ امیرحسین 210
آره خودشه ، من خوشم اومد خیلی دنبالش بودم 7-8 سال !
بچه بودم شب ساعت 1 با یه سری از فامیلا تلویزیونو روشن کردیم (با صدای کم ، مادربزرگم هم که خونش بودیم جلوی تلویزیون میخوابه ولی صدای کم رو نمیشنوه پیره ) و از وسط دیدیم خیلی خوشم اومد من
تا چندماه پیش دنبالش بودم فکر می کردم مرد 2000 ساله هست ، می زدم مرد 2000 چهره میومد آخر فهمیدم اسمش مرد 200 ساله بوده
خیلی باحال بود دیدید تو وبلاگم نظرتونو بگید
پاسخ:
Ok:)
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۵ حسین نادری
فیلم فقط .. ..
پاسخ:
چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی