هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

ادامه قبلی

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ

سوال اینه که کِی ها خوشحال می شی؟ برای چی زندگی می کنی؟ هر کسی برا خودش و تنها برای خودش! جوابی به این سوال می ده . عموما همه نظر بقیه رو اشتباه می دونند و ... . هر کسی دوست داره قضاوتی بکنه از رفتار بقیه . خودم این رفتار رو به شدت داشتم . هر کسی که از قوانین ذهن من پیروی نمی کرد دیگه باهاش دوستی ای نداشتم:) و همین طور مدام ناراحت می شدم از بقیه . و برعکس از این که بعضیا تمام کار های خوبی که براشون کردم رو نمی دیدند اما جایی که کاری برام کردند یا کاری براشون نکردم رو یادآوری می کردن . اشتباهات رو بپذیریم همین طور که هست .

 

اگه به 1000 سال پیش برگردیم تنها ارباب هاب جامعه حمام فردی داشتن! و اون موقع شاید اِند دنیا حموم بوده :) حالا شده مثلن استخر تو خونه و ... . برای 1000 سال بعدیا شاید مسخره باشه اما حقیقت همینه . ما توی جایی هستیم که تبلیغات ما رو نیازمند می کنن . خیلی هاشون منطقی و درست اند . اما قسمت اصلی اش تبلیغات برای تبلیغاته . هر شب موقع خواب ، شده فکر کنی؟ برای من که نشده ;) . اما اگه خواستید فکر کنید به این فکر کنید که یه داستان بنویسید . داستان زندگی خوتونو بنویسید تا الان و از این جا به بعد  و بعد ترِش . قراره قهرمان داستانتون که خودتون باشید ، چی کار کنه ؟ خیلیا نمی خواهند فکر کنند ، اتفاقات زندگی رو سرسری می گیرند یا چیزی که بقیه از قبلیا یاد گرفتن رو وانمود می کنن قبول دارن .

نمی دونم چی جور تموم کنم ، خداحافظی می کنم قرن بیست و یکی های تماشاچی!

+: من تو این وبلاگ ادای آدم فیلسوف ها رو در میارم ، الان خل و چل تر از این حرفام .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
اسماعیل نادری

نظرات  (۱)

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۹ بهار پاتریکیان D:
یه لحظه یادم رفت پست قبلی چی بود عصن :)
دوباره خوندمش ..
تعبیر جالب و تفکر برانگیزیه ..
بند آخرو نمیتونم بپذیرم فقط :))
پاسخ:
بهتره که دو تکه اش می کردم .
این که آخر شب به داستان زندگیت فکر کنی؟ خب آخر شبِش مهم نیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی