هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

دوباره اهرام :)

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ق.ظ

دکتر نقشینه نوشته ای در مورد بازاریابی چند سطحی نوشته اند که بدون تغییر در اینجا می گذارم . خبر خوش هم این که یکی ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍, به یکی از آرزو هام رسیدم.

وبلاگ rainbowlife.blogsky.comمدت زیادیه در دسترس نیست. به جایی مهاجرت کرده؟

پست قبلی

سلام.
ایام شهادت سید الشهدا را تسلیت عرض می‌کنم.
شاید برخی از شما دوستان بدانید که حدود ده سال پیش که شرکت‌هایی چون گلدکوئست در ایران فعالیت می‌کردند من در وب‌لاگی به نام «بازاریابی چندسطحی» به مبارزه علمی با این نوع کلاه‌برداری می‌پرداختم تا آن‌که مجلس شورای اسلامی قانونی را بر ضد این نوع فعالیت‌ها تصویب کرد.
متأسفانه چند سالی است که مرکز امور اصناف و بازرگانان، وزارت صنعت ، معدن و تجارت، به این نوع کلاه‌برداری صورت قانونی داده و برای شرکت‌هایی مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای صادر کرده است.
نتیجه این‌که بسیاری از افراد جویای کار، به‌خصوص از بین دانش‌جویان، در این مدت جذب این نوع شرکت‌ها شده‌اند و ظاهراً آمار این افراد مرز 600 هزار نفر را گذرانده است و با توجه یه ساختار رشد، چیزی نخواهد گذشت که به یک معضل تبدیل خواهد شد.
من اخیراً مقاله‌ای در این مورد نوشته‌ام که شاید برای شما نیز مفید باشد. نگاهی به آن بیندازید.
به دوستانی که در مدارس یا دانش‌گاه‌ها درس می‌دهند پیش‌نهاد می‌کنم که سر کلاس مختصراً شاگردان خود را از ورود به این شرکت‌ها منع کنند. (اگر کسی به شما گفت این‌ها قانونی هستند، می‌توانید بگویید سیگار هم قانونی است!)
شما احتمالاً از طریق گروهی این نامه را دریافت می‌کنید که موضوع آن ربطی به محتوای نامه من ندارد. از این جهت عذرخواهی می‌کنم.
با تشکر،
امید نقشینه ارجمند
سه‌شنبه، 20 مهر 1395
ضمیمه
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
اسماعیل نادری

نظرات  (۵)

۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۸ شکلات تلخ
ممنون بابت اطلاع رسانیتون
پاسخ:
:)
خواهش می کنم .
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۵ امیر محمد
ایشالله دو تا دو تا به آرزو ها برسی!!!
درباره شرکت های هرمی یه چیز هایی میدونستم ولی اینو نمیدونستم که دیگه کلا با مجوز دارند کار میکنن!!!!
پاسخ:
ممنون:) تو هم همینطور
الان مجوز گرفتند چند سال پیش قانون لغوش اومده بود
مصاحبه رادیوی دکتر نقشینه و یکی از اقراد شرکت های هرمی هست برو گوش کن .
۲۵ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۹ می‌نویسم از خودم
خیلی جالب بود!
پاسخ:
:)
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۳ نارِن° جی
درمورد وبلاگ رنگین کمان، اگه خبری شد به ما هم بگین :)
پاسخ:
حتمن :)شماهم همینطور .
۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۳ میلاد رضایی
حالا چی بود آرزوت استاد؟!

پاسخ:
کوچیکم آقا :)
شاید آرزوی من مسخره باشه . اما سال سوم یا چهارم دبیرستان بود که تو خانه ریاضی یه بار دکتر نقشینه یه مزایده برگزار کرد . من اون موقع آرزوم شد که می شه با دکتر نقشینه کلاس داشته باشم . الان بهش رسیدم.:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی