هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

چه باید کرد؟ شجاعت

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ

می خام اینجا چند تا از حرفایی که برایم خیلی مهم بودن رو بنویسم.

از پدرم که همیشه انجامش میدم : همیشه قبل از حرف زدن تا آخرش فکر کن .

دبیر زبانم :همیشه خوب باش. در هر لحظه بهترین کار رو انجام بده .

یادمه پارسال رفتم با دکتر نقشینه در مورد مسابقه ریاضی صحبت کنم . بهم گفتن ، یه کار برای خودت بکن . یه کار که ماله خودت باشه . نه به خاطر نیروهای بیرونی .

تو زندگی چه کاری رو خودمون انجام دادیم؟ فکر کردم ، وقتی که می میریم چه کاری رو بدون نیروی بیرونی انجام دادیم . چی شد . چه کاری رو فقط برا دل خودمون انجام دادیم . خودکشی؟

دکتر خرسندی هم می گفت : زشتی های دنیا رو نبین . دنیا زیبایی های خیلی زیادی داره . زشتی ها چیزی نیستن .

بد احلاقی ظلمه ، آزار رسوندنه .نگران نباش که تو این طوری هستی . تو زندگی تمام تلاشت رو بکن . رکود ، سکون بده . نگران نباش .

نوع برخورد، مثبت بینی نشانه جوانی هستن . درون انسان خوش بین پر از رازه اما مثل صندوق باز میمونه .

 تکبر رو دور بریز .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
اسماعیل نادری

نظرات  (۴)

۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۹:۲۶ بهار پاتریکیان D:
از بین اون همه حرف ، من فقط سعی میکنم قبل از انجام دادن کاری یا گفتن چیزی به آخرش فکر کنم ! :))
پاسخ:
اشتراکات زیادی با هم دارن آخه. اگه می شد این کار رو درست انجام داد خوب بود
۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۵ می‌نویسم از خودم
پدرتون حرف خوبی زدن. آخه آدم بخواد قبل حرفی تا آخرش رو فکر کنه، دیگه نباید حرفی بزنه و این بهترین راه حله :)
پاسخ:
همین دلیل ساکت بودنمه !:)
۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۸ حسین نادری
جییزززززز
پاسخ:
پوستر رو حال می کنی؟
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۴ نارِن° جی
چه حرفای خوبی :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی