هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

چه طور شد؟

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۳۳ ب.ظ

دو ، سه هفته اخیر خیلی پر کار بودم . مسابقه لوکال ای سی ام جمعه دو هفته پیش بود . سوال ها خوب بود و ما از نظر تئوری پنچ شش تا حل کردیم . اما3 تا اکسپت گرفتیم . حدودا یک ساعت و نیم که از آزمون گذشته بود داوری سوالات به فنا رفت و مسابقه کنسل شد . مسابقه کدکاپ هم این هفته زمان امتحان میان ترم دیفرانسیل بود . درس معادلات دیفرانسیل جالبه . چند تا قضیه خیلی عجیب و غریب به مون گفته شد بدون اثبات یا شهودی ، همین باعث می شد کمی درس طاقت فرسایی بشه . از مصیبت های این ترم به تمرین های فیل کُشش باید اشاره کرد . هر هفته اندازه موهای هر استاد باید تمرین بنویسیم . مدرسه خوب بود همیشه مامانم مشقامونو می نوشت ، زجری که بقیه می کشیدن رو نمی فهمیدم .

الن که دارم این پست رو می نویسم کاملا خسته ام . امتحانات پشت سر هم میانترم اندازه پایان ترم خستگی داشت . مغزم الان خاموش شده .

این مسابقات برنامه نویسی باعث شد که من برم کامپایلر رو لپ تاپ نصب کنم و دست به کد بشم . شاید دلیل ضعفم تو کد زدن این باشه که تعداد مسائلی که تو کانتست ها حل کردم اردرن بیشتر از مسائلی که تمرینی زدم . می خواهم کمی برنامه نویسی بکنم یادم نره . الان تو فکر یه کار بزرگ هستم اگه عملی بشه بتون شیرینی می دم :) حتی شام !

زندگی می گذره ، مدتیه که خونه نرفتم و این زودیا هم نمی تونم برم . یادم نره بگم دوباره کچل کردم . الان ریشم هم بلند شده . می خواهم برم یه چند تا فیلم ببینم . لایکا انیمیشن Kubo and The Two Strings رو بیرون داده . حتما انیمیشن محشریه . صبر می کنم برم سینما ببینمش . یک دو تا فیلم هم دیدم که چیزی نداشتن براشون بنویسم . خیلی دوست داشتم کتاب 1984 رو بخونم .یه نگاهی که به متنش انداختم دیدم ادبیه اصلن کار من نیست :( . عنصر ادبیات از وجودم از بین رفته و از این نظر خوشحالم :) 

یه رزومه هم داداشم برایم نوشت برای کلاس زبان می گذارمش همینجا :) البته این رزومه برای تمرین زبان تخصصیه و هیچ گونه ارزش دیگری ندارد!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۳
اسماعیل نادری

نظرات  (۳)

از اینکه عنصر ادبیات رفته خوشحالی؟ 

من نمیفهمم این حسو :))
پاسخ:
پیچیدگی و سختی کاسته می شه  :)
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۵۳ محمدمهدی طاهری
۱۹۸۴ خوب نوشته شده... فقط ی کم تاریخ مصرفش گذشته :))
پاسخ:
من ترجمه ش رو خواستم بخونم . چرا پ ؟ خیلی ازش تعریف شنیدم
۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۴ حسین نادری
چی چطور شد؟
پاسخ:
نفهمیدم چیطور شد . این که به این جا ! رسیدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی