هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

شفاف قسمت اول

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ

سلام

کتاب خونه خوبه . اگه نتش درست و حسابی باشه  اگه

ترم جدید ۱۴ واحد درس دارم ! کم است ولی همینه دیگه . در واقع  ۱۶ تا دارم که دو واحد عمومی رو خواهم انداخت . این ترم کار های جانبی زیادی قراره بکنم . در پروژه اینترنت اشیا دانشکده عضو هستم .قراره داده کاوی یاد بگیرم انشالله  و همچنین برای فانش هم که شده آزمون های cf رو می دم . کارهایی تو ذهنم هست که انجام بدهم اما ذهن شفافی ندارم . اگر عملی شدن اینجا منتشر می کنم .

شاید اینجا یه سری معما بگذارم . اما چون مخاطبی نیس فایده ای نداره . 

چه کنم که کلاس بروم . چند روزیه صبح بیدار می شم اما نمی تونم خودم رو راضی کنم برم کلاس . نمی دونم چرا در واقع عمومی رو هم واسه همین حذف می کنم . 


چند روز پیش با دوستان رفتیم مشهد . خوش گذشت :) دو هفته پیش هم تولد بهترین دوستم پارسا هم بود :) تولدت مبارک! روز بعدش هم تولد  امیر.

مشهذ زمستان ۹۵

از این به بعد غلط های نگارشی رو اصلاح می کنم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۴
اسماعیل نادری

نظرات  (۴)

این اقای سرخ پوشِ عکس اول چقدر شبیه یه بازیگری شده تو این حالت! البته بازیگر مطرحی نیست ولی یکهو به ذهنم اومد. حتی اسمش رو هم نمیدونم :))
امیدوارم موفق باشید تو درسا. 
پاسخ:
آقای سرخ پوش پارساعه .  شبیه تام هاردی؟
ممنونم
۰۵ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۲۱ ابوالفضل چنگیزی
برای من فلسفه اخلاق جز معدود درس های عمومی به درد بخور بوده. نه ببخشید اشتباه شد! جز معدود درس های به درد بخور در بین همه ی درس هام بوده! به هرحال دور از ذهن نیست که درنگاه کلی، این عمومی ها به خاطر بی عرضگی وزارت علوم بوده که در واقع توانایی پرکردن وقت یک دانشجوی کارشناسی رو نداشته، برای همین یه 20 واحدم چپونده تو برنامش که بتونه 4 سال سرگرمش کنه! به هرحال اگه هنوز سه جلسه غیبت نکردی حذفش نکن. برو استفاده کن:دی
اتفاقن تایم من هم 8 صبح بود اما برخلاف اکثر درس های 8 یا 7 و 45 که همیشه موقع بیدار شدن تردید می کنم که دانشگاه برم یا نه، این رو خیلی تردید نمی کردم!
راستی معما هم بذار:) یهو دیدی مخاطب هم پیدا شد;)
پاسخ:
اره کلن ترم یک به نظرم همین یه درس تو عمومی ها مفید می نمود . اما قضیه اینه که نمره بده نیست استادش . و این که همین یه دونه کلاس رو چار شنبه دارم فقط . اپونم ۸ صبح . 
وبلاگ داداشم چند سری سوال داره به اونا یه نگاهی بنداز
تام هاردی مطرح نیست؟ مطرح نییست؟ :|

البته اونی که به ذهنم اومد ایرانی بود و تو یکی از این سریالهای طنز بازی میکرد و کلا هم فقط اونجا دیدمش :))
پاسخ:
اون تیکشو نگفتم . شباهت رو گفتم خب
فیلم ایرانی کم میبینم
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۳۲ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:))))
اه عمومیا اصلا انگیزه ی آدمو میکشن
مخصوصا اندیشه😶
مشهد کللللاااا خوبه;)
پاسخ:
۸ صب رو نتونستم تحمل کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی