هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

:( هنوز نمی دونیم

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ

کی باورش می شد هفت سال از ۲۰۱۰ گذشته باشه . ۷ سال

۸ سال پیش اوبونتو ۹.۰۴ :((((((((((

https://vimeo.com/groups/ubuntufreecultureshowcase/videos/6451897

ای خدا چرا گذشت . چقد زود گذشت . چقدر حیف شد . چه کار ها که می خواستیم بکنیم و نکردیم . چه قدر چیز . دلم گرفت . داشتم فیلم هایی که ملت برای اوبونتو می سازن و می دیدم . این فیلمو که میدیدم چشمم افتاد به این که مال ۷ سال پیشه . گریه ام می خواد بگیره .هعی

هنوز نمی دونیم می خواهیم تو زندگی چی کار کنیم . به چی برسیم . خیلی چیز ها رو دوست داریم انجام بدیم . اما هیچ کاری جز گذران وقت نیست. تو این مدت چه ....

چقدر روز هایی که بیرون نمی روم دلگیر اند . یه زمانی از معایب ابزار های اینترنتی و اعتیادشونمی گفتم . الان رسمن یه معتادم

//

 یه مساله جالب :)

صفی طراحی کنید که درج حذف و مینیمم را به طور سرشکن در اردر یک انجام دهد؟ برای من که خیلی طول کشید تا این سوالو حل کنم.

اینم پوستر سمینار به درد نخور(برای من دست کم) علوم شناختی . شیرینیاش عالی بود:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
اسماعیل نادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی