هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

Procrastinate

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۲۳ ب.ظ

یادمه امیر گوهرشادی یه پستی زده بود نوشته بود procrastinate . نفهمیدم چیه . بعدن یه جایی؟ یه پی دی افی ؟ از یه نفری ؟ که هیچ کدومش یادم نمیاد خوندم که علیه procrastinate نوشته بود . ( اصلن دقیق تو ذهنم نیست چی اتفاق افتاده ) به هر حال واژه ایه که با شکل شاخی که داره اط ذهن بیرون نمیره به این راحتی!

وضعیت الانم شده همین . هزار تا پروژه و مشق و فلان و بهمان ریخته رو سرم و منتظرم ددلاین ها نزدیک تر شه . خدا به خیر کنه:)

فیلمای امسال رو کمی اش رو دیدم . خوب نبودن . اصلا چه دلیلی هست که الزاما هر سال باید تو این همه شاخه یه جایزه بدن ؟ والا!

اون جوابی که قبلن در مورد نظریه بازی اینا نوشته بودم رو رفتم به دکتر صلواتی گفتم . اون تیکه امید ریاضی حساب کردن انقده بدیهی نبود و درست نبود . جواب مساله نقطه براور (نقشه ایران) هم اینه که کافیه بگی چون قطرش کوچیک می شه به نقطه میل می کنه .

یه سوال الگوریتم که الان جوابش یادم نیس :

 یه رشته از پرانتز ها و کروشه ها به شما می دن . یه روش بدین که بشه فهمید معتبره یا نه؟

یه چیزی که ار ۴ تا پست قبل فهمیدم این که پست ها اگه ۱۱ و نیم تا ۱۲ شب منتشر شن ۳ برابر بیشتر بازدید دارن.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
اسماعیل نادری

نظرات  (۳)

۱۷ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۵۴ ابوالفضل چنگیزی
و ایمان بیاوریم به منتشر کردن پست ها در ساعت های 11-12 شب:))
من هم همین حس رو دارم (البته بهتره بگم آمار این را نشان می دهد!) ولی من همیشه از بازدید کننده زیادی خوشم نمیاد. برای همین یک کاری که "گاهی" انجام می دم اینه که تو صفحه ی وبلاگ های بروز شده، قدیمی ترین وبلاگ بروز شده در صفحه رو می بینم مال چند دقیقه پیشه و بعدش ساعت پستم را "همون میزان دقیقه +1" دقیقه  عقب می کشم!(به استثنای اون هایی که قبلن یه پیش نوشتی ازشون ذخیره کردم) البته حس خوبی هم ندارم نسبت به اینکه برم تیک نمایش در آن صفحه رو هم بردارم! اگه یادم بره بدم اشکال نداره وبلاگم رو اونجا نمایش بده:دی
یه چیز جالب دیگه ای هم که دیدم اینه که تو 100 بلاگ برتر بیان در سال پیش اکثر نویسنده هاش بچه های دبیرستانی و حتی سال پایین تر هستن. اینکه افراد با سن پایین تر سراغ وبلاگ نویسی برن برام قابل درکه ولی خب برام کمی عجیبه که بازدیدشون این قدر زیاده و کلی دنبال کننده داره.
پاسخ:
والا! بازدید کننده زیادی هم بد نیس . نمایش کننده زیادی دیگه مصیبته!خوبه خوشم اومد اگه یادت بره اشکال نداره :)
این جالبه که بیان ادعاش وبلاگ های مفید و اینا بود اما فرقی با بقیه سرویس ها نداره .
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۰۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خب بازدید هم نداشته باشیم زیاد مهم نیست. فقط حس اینکه حرفاتو زدی حس خوبیه
پاسخ:
آره. اینجا نظرمو نوشتم
الان دو هفته است رو این استیت ام.
بعد معماری گفتم یکی دو روز استراحت کنم.
الان دو هفته شده و دوباره کارها و پروژه ها تلنبار شده .
پاسخ:
هفته دیگه هم امتحانا و ددلاین تمرین ها نزدیکه:)
معماری خب خیلی خسته کننده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی