هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

سایه

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ

سلام

بعد از مدت ها درگیری این پست رو می نویسم . استاد گوهرشادی وبلاگش رو حذف کرد . :( چقدر خاطره ما با با اون وبلاگ داشتیم . یادمه چند بار کل پست هایش رو خوندم . دلیل من برای بلاگ نویسی همون وبلاگ بود. مدت زیادی بود پستی امیر نگذاشته بود . که امروز پست مرگ وبلاگش رو دیدم . دلم تنگ خواهد شد. ناراحتم . از طرف دیگه گوگل تاک هم داره می میره

توی این مدت درگیر پروژه معماری بودم . پروژه مون پیاده سازی یک کامپیوتر ساده با زبان vhdl بود . همیشه تا یک روز قبل از این که پروژه انجام بشه وضعیت آدم اینه که : بدبخت شدم . این چرا اینجوره .از هیچی سر در نمیارم . هیچ ایده ای ندارم چه کنم:( .

روزآخر ددلاین : چقدر پروژه ساده ای بود اگه یه بار دیگه بخواهم بزنم یه روز هم طول نمی کشه



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
اسماعیل نادری

نظرات  (۱)

۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۴۴ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
باید خیلی جالب باشه که اشتاد آدم وبلاگ داشته باشه:)
و خیلی غم انگیز که حذفش کنه
پاسخ:
:( همه وبلاگ های دوره ما تاثیر گرفته از وبلاگ امیر گوهرشادی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی