هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

راه حلی بر دو معما (خطر اسپویل)

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳ ب.ظ

:(

متاسفانه کم کم دارم از خودم نا امید می شوم . من از چیزهایی که همه جا می گن خوبه ، خوشم نمیاد . حتی بدم میاد . از کتاب خوندن . شعر اینا .کلا ذوق ادبی ام صفره. علاقه ای به حتی بازی کردن (دوتا و ...) اینا هم اصلا ندارم . اصلا اگه بازی ای مدت زمان یادگیری اش بیش از یک دقیقه باشه ازش صرف نظر می کنم . حال شو ندارم . دیگه فیلم هم نمی بینم . نیم ساعت می بینم خاموش می کنم میخوابم . تنها چیزی که برایم مونده فقط حل معماعه. هیچ کاری نمیتونم بکنم

حل معمای اهرام: یه درخت جدید می سازیم به این شکل که میام تعداد راس های زیر درخت هر راس(شامل خودش) رو میشماریم ، راس هایی که تعداد راس های زیر درختشون دست کم k عه رو تو نگه میداریم . بقیه رو حذف می کنیم. خب الان هر راس درونی درخت جدید عدد تعادلش دست کم k عه . و اونایی هم که عدد تعادلشون دست کم k عه راس درونی این درخت جدیدن . حالا از اون لم کمک می گیریم که می گه درخت دودویی با n برگ حداقل n-1 راس درونی داره. خب حالا کافیه تعداد برگ های این درخت جدیده رو حساب کنی:)

حل معمای سکه های سنگین: حقیقتش برای حل این مساله به فنا رفتم . خیلی سخت بود . کلی ایده تست کردم . خودمو کشتم . حلش واقعن مشکله . چن تا راهنمایی می گزارم. میخاستم روند این که چطور به این جواب رسیدم هم بنویسم‌ حالا بعد شاید نوشتم

۱.جستجوی دودویی برای یافتن یک سکه سنگین

۲. ایده پیوستگی گسسته

۳ . به دو نیمه تقسیم کن که وزنشون برابر باشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
اسماعیل نادری

نظرات  (۳)

U are sherlock :D
پاسخ:
یو آر موریارتی پس:) من واتسونم نهایتن
موریارتی خیلی باهوش تره
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۱ ابوالفضل چنگیزی
از خودت ناامید نشو استاد:)
 اینایی که بیش از حد میگن کتاب خوانی، شعر، ذوق ادبی، فیلم و اینا خوبه یا با حل معما و بطور کلی لذتی که تو حل مساله هست آشنا نشدن یا هم دارن صرفن دم می زنن از چیزهایی که گفتم:دی
پاسخ:
نفرما:)
بله اون که صد در صد:))))
والا یه بار هم رفتم که دوتا بریزم و استیم هم نصب کردم اما پیچیدگیش زیاد بود برایم:| مساله خوب هم کمه.
خب تو فرق داری دیگه، مدل خودتی. نیازی هم نیست چیزهایی که بقیه دوست دارن رو بپسندی
پاسخ:
اوهوم . این ناهنجاری آزار دهنده است . کنار اومدن باهاش راحت نیس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی