هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

اولش

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ

سلام

اول خودمو معرفی کنم:من اسماعیل ام.

از امروز قصد دارم بلاگ نویسی رو شروع کنم.

بیشتر نوشته هام شاید شخصی باشه و سعیم هم بر اینه که هر روز بلاگ رو آپدیت کنم.

برای خودم مینویسم.شاید به این خاطر که نوشتنم خوب شه.

الان دانشجوی کامپیوتر امیرکبیرم.

کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم ، همینطور هم فیلم دیدن ، نقاشی و فکرکردن.

نوشته هام احتمالن طولانی نمی شن چون نه حافظه خوبی برای یاد آوری دارم! و نه همونطور که گفتم قلم توانا. البته راستش وسواس زیادی هم سر این که چه چیزی بنویسم و چه چیزی نه ، هم یه دلیل میتونه باشه.

تجربه های جدید رو دوست دارم، ینی یه جورایی تاثیر پذیر یا انعطاف پذیرم.

از شبکه های اجتماعی خوشم نمیاد ، حتی متنفر هم هستم!

خب فعلن فک می کنم برای امروز کافی باشه 

خدافظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
اسماعیل نادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی