هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

بعد از مدت ها

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ

 سلام

(این پست طولانی بود اما به دلیل قطعی اینترنت همش پاک شد ، دوباره کمی شو نوشتم(بقیه پست ها رو هم بخونید))

مدت زیادی بود که پستی ننوشته بودم . چند روز پیش شنیدم که قانون کذایی تاثیر معدل لغو شده . ولی حالا چرا ؟ این معدل قشنگ ما رو به فنا داد . حالا هم به این راحتی حذف شد . در پی اظهار فضل بزرگان نسبت به استرس و فشار کنکور و این چرت و پرتا دست به یه کار احمقانه زدن و به زودی هم پشیمون شدن . اه :(

تو این چن روز موقع انتخاب واحد هم بود ، یکی از چیزای خیلی احمقانه ای که می شه تصور کرد . راس یه ساعتی همه ی دانشجوها شروع به انتخاب می کنن ، و خب سرور ضعیف سایت نمیتونه جوابگو باشه و بعضی بد شانسا مثه من بشون هیچی نمی رسه .جالبه دانشکده فیزیک دویست سیصد تا ظرفیت خالی برا فیزیک 2 داشت ، دانشکده ریاضی ظرفیتش کم هم بود :|

 صالح بهترین دوستیه که داشتم . دلم برات تنگ شده


عکس با کیفیت خوب نداشتم(از راست به چپ : حسین ، صالح و من)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
اسماعیل نادری

نظرات  (۳)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۷ طاها میرویسی
عکس که با کیفیته!
پاسخ:
آره خوبه ُ اشتبا گفتم حجمش ۱۰۰ کیلوبایت بود فک کردم خوب نیست


چه سیبیلی داشتم!
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۶ حسین نادری
...(این پست طولانی بود اما به دلیل قطعی اینترنت همش پاک شد ، دوباره کمی شو نوشتم(بقیه پست ها رو هم بخونید))...

خب حداقل بنویس در مورد چی بود؟

..عکس با کیفیت خوب نداشتم...

وات د فاز؟؟

پاسخ:
بیان خر است خر است خر است
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۶ حسین نادری
... مدت زیادی بود که پستی ننوشته بودم . چند روز پیش شنیدم که قانون کذایی تاثیر معدل لغو شده . ولی حالا چرا ؟ ...
چون یه نفر شکایت کرده، بقبه فقط حرف می زنن. یه نفر بوده که حاضر شه یه کاری بکنه. مدل ریاضیش بر می گرده به یه چیزی مثل قتل در میدان کاج. اگه اشتباه نکنم.
پاسخ:
برای بار سومه که دارم این نظر رو مینویسم اعصابم خورده بیان یه اتوماتیک سیو بکن دیگه اه 😡
نه این مقایسه اصلن منصفانه نیست
اینجا یه سری برا قانون گذاشتن بعد اجراش کردن  جزئیاتش رو هم هیچ وقت اعلام نکردن ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی