هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

باور کنم؟

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

چند روز پیش امیر محمد گفت میخام برم انقلاب ، کتابفروشی ها روبرو دانشگاه تهران ، گفتم بریم خب

تا حالا نرفته بودم ! همش کتابای کنکور و اینا بود . کتاب فروشی امیر کبیر رو اتفاقی واردش شدیم . فضای خیلی خوبی داشت و موسیقی خوبی هم پخش می شد . جاناتان مرغ دریایی رو اونجا دیدم به خاطر این که نویسنده اش یه خلبان بود گرفتمش . (تجربه شازده کوچولو) (البته ظاهرن این کتاب به اندازه کافی مشهور هست)

هنوز هم یه صفحه اش رو نخوندم . بازی همبرا فروش اونجا بود. Quoridour  رو خریدیم ، انصافن بازی تحسین بر انگیزیه .

به کتابفروشی دیگه هم وارد شدم کتاب «از یقین تا تردید: داستان علم و اندیشه در قرن بیستم» به چشمم خورد یه ورق زدم خوشم اومد به حسین گفتم بخرمش گفت آره

در آمد کتاب و فصل یکش رو خوندم . کتاب جنبه داستانی داره و دقت علمی نداره اما جذابه ، به طور کلی کتاب می خواهد دلیل قهر انیشتین و بور رو توضیح بده!

از لینک زیر این توضیح کتاب رو نقل می کنم:

http://iran-newspaper.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=105033

«از یقین تا تردید: داستان علم و اندیشه در قرن بیستم» اثراف. دیوید پیت با ترجمه محمدعلی جعفری عنوان کتابی است که نشر آگه منتشر کرد. نویسنده کتاب معتقد است که قرن بیستم با یقین راسخ آغاز شد اما با تردید نگران کننده‌ای پایان یافت. اما امروزه آگاه‌تر و محتاط‌تریم. به نقشه‌های بزرگ و وعده‌های جهانی بد گمانیم. به طرح‌های فراگیر خبرگان و سیاستمداران با احتیاط نظر می‌کنیم و خوش باوری بی‌حد و مرز را با احتیاط فراوان مزه‌مزه می‌کنیم. چرا که خواستار دنیایی بهتر برای خود و فرزندان‌مان و آیندگان هستیم. پیت بر این نظر تأکید می‌کند که نظریه نسبیت، مکانیک کوانتومی و نظریه آشوب چگونه جهان بینی ما را دستخوش تحولاتی بنیادین کرد و این تغییرات را در زبان، هنر، فلسفه، جامعه، اقتصاد و سیاست دنبال می‌کند تا بینشی متناسب با دنیای امروز مان به دست دهد.
 

دیگه هم این که منتظرم کیفیت بلوری پانداکونگ فو کار ۳ عرضه شه (به خودم : عرضه؟! بگو میخام پایرسی کنم دیگه!) . کاش مثل قسمت یکش افسانه ای باشه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
اسماعیل نادری

نظرات  (۴)

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۴ حسین نادری
...ازی همبرا فروش اونجا بود...
وات؟؟
پاسخ:
بازی هم برا فروش اونجا بود؟
از کجا می شه فهمید کی مثبت یا منفی داده؟
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۱۹ حسین نادری
...از کجا می شه فهمید کی مثبت یا منفی داده؟...
برا منم سواله چیز خوبیه که بیان نشون نمی ده فک کنم
پاسخ:
بد هم نیست لزومن بابا !
مگه چیه که نشون نده کیا مثبت منفی زدن؟
من میدونم چجوری میشه بفهمیم کی مثبت میده کی منفی D:
دنبالت کردم
پاسخ:
سلام
ممنون میشم اگه بگین
من هم همینطور
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۱ اسماعیل نادری
piracy chie ??
پاسخ:
هون؟!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی