هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

خودنویس!

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ
امروز آدرس این بلاگ رو به یکی از دوستام گفتم . اولین چیزی که سراغش رفت بازدید ها بود ، داشت به من راهکار می داد که چطور باز دید های وبلاگ رو بالا ببرم البته با شوخی! من این بلاگ رو صرفن برای خودم می نویسم . می نویسم که بمونه . درسته لحن صحبتم با مخاطبه اما فک نمی کنم این جا مخاطبی داشته باشه .اگه برای بالا رفتن بازدید و اینا می خواستم بنویسم تو این شبکه های اجتماعی ، بدون زخمت نوشتن با چند تا ریشیر لایک و پلاس جمع کرد . :)
توی این شبکه ها عمومن! ملت برای خودشون ، دیگران  یا هر چیز دیگه ای نمی نویسن . برای همون لایک خوردن پست های الکی احساساتی ، علمی ، هنری ، فلسفی ، اجتماعی و ... می نویسن . اما وبلاگ نویس ها این طور نیستن . یه شبکه اجتماعی یه نرم افزاریه که وقت بیکاری (همیشه:)) باز می کنی و با ابطال وقت پست لایک می کنی . اما بازدی از وبلاگ یه نفر این طور نیست . اگه مخاطب یه وبلاگ باشی ، آدرسشو حفظ می شی . 
تهش این که شبکه های اجتماعی که رشد خوبی هم دارن ، اسمشون گول زننده است . و اسم دیگه ای مثه بازی Like Hunter روش گذاشت .
این پست هم کمی جدی شد . نوشتن این پست کوتاه زیادی طول کشید. :|
بعد از دیدن این طرح زیبا یاد بلندر افتادم . طرح پایین رو سریع زدم از اینجاhttp://cgi.tutsplus.com/tutorials/secrets-to-creating-low-poly-illustrations-in-blender--cg-31770:). کاش یه روزی که بتونم یه همچنین عکسی درست کنم .
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
اسماعیل نادری

نظرات  (۵)

۲۵ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۱ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
انرژی زیادی هم میگیره در کنار وقت زیاد 
نوشتن!
:)
پاسخ:
برای تازه کاری مثه من چند برابر بیشتر !
شاید خیلی حرف بخواهی بنویسی اما آخرش دو بند بیشتر از اون همه باقی نمی مونه .
:)
وبلاگ نویسی تخلیه ی روانیه ، تخلیه روانی
پاسخ:
نوشتن حس خوبی میده به آدم 
حرف زدن با بعضی آدما هم همینطوره ، بعد صحبت آزاد می شی
:)
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۱۶ بادبادک قرمز
مووافقم  باهاتون... منکه هرچی سعی کردم نتونستم جای وبلاگ تو اون شبکه ها بنویسم. انگار جنس وبلاگ نویسی متفاوته
پاسخ:
ممنون (;
بله شبکه های اجتماعی به نظرم جایی برای نوشتن نیستن ، جایی برای بازی بچگانه اند .
این اسم " شبکه های اجتماعی "خیلی رو اعصابه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عکس پایینی خیلی خوب شده نمی دونم چرا این عکسا برا من لذت بخش و همین طور آرامش بخشن. آخرش باید بلندر رو یاد بگیرم!

آره راست می گی! شبکه های اجتماعی جاهایی ان که کاربرا خودشونو *** ***** ** عرضه می کنن. پست هایی می نویسن که هیچ ربطی بهشون ندارن. هیچی جای وبلاگ رو نمی گیره. هر چند اونا هم به عنوان یک روش برا وقت تلف کردن بد نیستن.

Like hunter چیه؟
پاسخ:
شکارچی لایک
خودمو کشتم تا یه اسم به جای شبکه های اجتماعی انتخاب کنم!
البته لازم به ذکره عکس رو از وب دیدم خوذم ساختمش.
وبلاگ نویسی یک چیز لعنتی دوست داشتنی:)
پاسخ:
حالا لعنتی شوبیخیال! شما کوتاه بیا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی