هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

ناراحتم

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

من ، پارسا ، محسن ، امیرحسین و علی

چطوری میشه فهمید کی پست ها رو مثبت زده؟

روز دوم مسابقه برنامه نویسی امیرکبیر جمعه پیش برگزار شد . کمی سخت تر شده بود . سوال اول رو تو 12 دقیقه زدم که نسبتا زمان خیلی خوبی برای منه . سوال بعدی سوال 4 بود که اون هم زود حل شد اما چن بار سعی کردم تا درست بشه نفهمیدم غلطش چی بود . سوالای 2 و 5 هم خوب بودن . 2 یه داینامیک سه بعدی خر کاری ولی ساده بود اما پنج سوال فکری بود ، بدون خر کاری . این دوتام حل شد و موندم رو سوال سه خیلی کد خوبی بداش زدم جدن کد تمیزی زدم فرستادم هی رانتایم ارور میخورد! نمیدونم چی شد دیگه 5 دقیقه آخر درست شده بود که فرستادم و منتظر موندم بعد از نیم ساعت که نتیجه نهایی اومد .رانگ خوردم:(

حالا از جاج پرسیدم اشتباهم چی بوده میگه تنها حالت صفر رو چک نکردی

اعصابم خیلی سر این سوال خورد شد اه دیگه چرا تست به این سادگی و مسخرگی باید ... 

:(

یه روز دیگه از مسابقه مونده کاش بهتر شه .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
اسماعیل نادری

نظرات  (۴)

چطوری میشه فهمید کی پست ها رو مثبت زده؟
پاسخ:
و یکی دیگر از ایرادات بیان
:(
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۷ مــــــــ. یــ.مــ
:) خیلی ساده میشه فهمید
الان شما پرسیدین یکی یه دونه از مثبتا مال منه:)

اینم که اولین نظرم :پی
پاسخ:
آره خیلی ساده است اما پاسخگو نیست :)
بیان باید این قابلیتو داشته باشه

شاید هم اولی نیست
یه همچنین نظری قبلا ندادین؟ مطلبش حذف شده

پنجاه وشش

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ

سقراط در یک نقطه مهم خودش را از سوفسطایی ها متمایز می کرد. او خودش را «سوفسطایی» یعنی «فرد خردمند و دانا» نمی دانست. برای همین برخلاف سوفسطایی ها برای آموزش هایش چیزی نمی گرفت. سقراط خودش را فیلسوف می نامید. فیلسوف به معنای واقعی آن. «فیلسوف» به کسی گفته می شود که «دوستدار دانایی» باشد.

یاستین گوردر

تعبیر جالبیه 
دوستدار دانایی
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۵ مــــــــ. یــ.مــ
چقد من گشته باشم خوبه:/
:))))

پاسخ:
چقدر گشته باشید ؟
اگه درست فهمیده باشم چی گفتید
هیچی ! هیچی خوبه
:)
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۳ بادبادک قرمز
داداش منم چند وقته درگیر این برنامه هاست:) خودتو ناراحت نکنید دیگه گذشته... ان شالله که روزبعد همه چی خوب اجرا شده باشه
این مشکل کانال تلگرامم هست :( نمیشه فهمید کی پست ها رو خونده و من به شدت به دونستنش نیازمندم:(
پاسخ:
ممنون روز سوم خوب بود بهتر بودم :)
من برا مسابقه کار نمی کنم ، برای فان شرکت کردم
تلگرام رو خبر ندارم چطوریه ولی فکر می کنم تلگرام به خاطر سنگین بودن ، این کار رو اجرا نمی کنه
گوگل پلاس از این نظر کامله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی