هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

TED >> جشنواره لینوکس امیرکبیر

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ

پنج شنبه و جمعه هفته پیش تو دانشکده جشنواره لینوکس برگزار شد . قبل از برگزاری با دیدن حامیان و موضوعات ارائه ها و کارگاه ها تصورمی کردم، جشنواره خیلی مفید و به درد بخوریه . پنج شنبه ظهر رفتم دانشکده برای گوش دادن به ارائه ها ، که با جمعیت کمی مواجه شدم .فکر می کردم آمفی تئاتر پر بشه . ارائه ها تخصصی و برای اندکی ( کم تر از انگشتای یه دست ) می تونم بگم فایده داشتن . این بود که برای ادامه ارائه ها نموندم و اومدم بیرون . عصر ساعت 5 با بچه ها به دعوت محسن  به نمایش نامه خوانی شاهزاده کوچولو  رفتیم . صدا پیشه آنتوان دوسنتاگزوپری و خود شازده کوچولو خیلی خوب بودن . آهنگش هم احساس برانگیز بود . دوست داشتم اما چون تو حس و حالش نبودم ( و جمعی بودیم!) لذت کافی نبردم .

جمعه صبح کارگاه لینوکس پیشرفته بود . کارگاه مفید و خوبی بود اما زمانش خیلی کوتاه بود ، مطالب کمی به طور جزئی گفته شد . با وجود وقت کم راضی بودم . بعد از ظهر دوباره برای شنیدن ارائه ها رفتم . با ارائه IPV6 آقای الوانی شروع شد . مطلبش پیش نیاز شبکه داشت و نفهمیدم . از توضیح درباره بقیه ارائه ها می گذرم! همین که من 4 ساعت روی یه صندلی نشسته بودم و به دیوار نگاه می کردم . جشنواره لینوکس از نظر علمی ضعیف از نظر اجرایی ضعیف تر و خوب نبود . (همه ی ارائه ها رو نمی گم و منظورم از ضعیف بودن مفید نبودن مطالب برای شرکت کننده هاست) همین!

بنر الکی مثلا تد( دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر ) رو تو راه برگشت دیدم که یکی از سخنران هاش استاد نقشینه بود . دکتر نقشینه استادم نیستند اما چند جایی به صحیت شان گوش داده ام . همایش خانه ریاضی ، سمینار زمستانه کامپیوتر شریف ، فیلم های مجله ریاضی شریف ، یک جلسه آنالیز ریاضی حتی ! و درنهایت صحبت مستقیم :) . حرف زدنشون رو دوست دارم . به هرحال یاد آور هم تنظیم کردم که حتما سخنرانی شون رو بروم . بعد از کلاس گسسته ساعت 4 و نیم عصر شنبه به سالن برگزاری رفتیم و پذیرش شدیم . رفتیم نشستیم برای گوش دادن !

مجری برنامه حسین کلهر بود . طنزپرداز و صدا پیشه فامیل دور ! برنامه ها خیلی خوب بودن ! عالی بودن . استاد نقشینه در مورد کلاه برداری بانک ها که تو پست های وبلاگشون هم بهش اشاره کردن . حامی برنامه ها چی توز و نامی نو بودن. پذیرایی ها هم خوب بود:) توضیح نمی خواهم بدم اما خستگی ام در رفت . خسته نباشن و موفق بشن:)

 ساندویچ های نامینو! امیرحسین ، پارسا ، من و مصطفی . جای داداشم خیلی خالی بود . ارائه ها مخصوص داداشم بود.

بعد نوشت : مدرک هم به پست اضافه شد!

   ادامه مطلب رو ببینید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
اسماعیل نادری

نظرات  (۸)

...ارائه ها مخصوص داداشم بود....
-->اینجا نمیشه ایموجی گذاشت؟

الکی مثلا تد
-->چه برنامه ایه دقیقن؟ باز همبرگزار می شه؟ انگار دانشکده علوم کامپیوتر و ریاضی امیر کبیز خیلی فعاله!

... نمایش نامه خوانی شاهزاده کوچولو  رفتیم....
--> چه نمایشنامه ای رو می خوندن؟ عکس نداری ازش؟
پاسخ:
ایموجی چیه دیگه؟
برمامه ای که یه سری آدم خوف میان سخنرانی می کنن نمیدونم فک کنم بعدیش سال دیگه باشه ، 
نه عکسی ندارم ازش ، شازده کوچولو میخوندن دیگه!
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۵ مــــــــ. یــ.مــ
:||||
صدا پیشه ی فامیل دور که بهادر مالکی هستش:////
پاسخ:
نمیدونم والا
ولی من مدرکمو آپلود کردم!:)
...شازده کوچولو میخوندن...
--->خب شازده کوچولو که نمایشنامه نیست رمانه.

...ایموجی چیه دیگه؟...
--->شکلک!

...برمامه ای که یه سری آدم خوف میان سخنرانی می کنن نمیدونم فک کنم بعدیش سال دیگه باشه ، ...
--->می دونم تد چیه، می گم این چی بود؟
پاسخ:
منم منظورم همین بود که ایموجی نداره "بیان "که
خب حالا از موضوعاتش عکس می گذارم
این هم همون رمان بود ، اما نمایشنامه اش
کرده بودن کمی تغییرش داده بودن چیزی تو داستان تغییر نداده بودن
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۷ مــــــــ. یــ.مــ
صدا پیشه ی فامیل دووووور بهادر مالکیه و لاغیر...:)))))
پاسخ:
آها خب قبول :)

ایول اسماعیل جون
معرفت مهمه :)
پاسخ:
سلام علی
ممنون
نمونه معرفت ایشونن والا!
من باید درس بگیرم از تو
:)
من چاکرتم 
خیلی وبلاگت عالیه عزیز
منم ادمین کن فعالیت کنم :)
پاسخ:
سلام
ممنون
اکی باش اگه خاستی ، اما بهتره خودت بلاگ بزنی:)
وب جالبی داری ....... 
اگه دوست داشتی به منم سر بزن ... 
پاسخ:
ممنون ، سر زدم ....

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۰ گروه فرهنگی صبح امید
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی