هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

چه ها که نگذشت!

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

توی این سه هفته اخیر اتفاقات زیادی افتاد که قسمتی اش رو نمی شه گفت حتی ! میانترم ها که نموم شدن خیلی خوب شد خسته کرده بودن واقعن . حالا به ترتیب زمانی اتفاق ها رو می گم .

هفته اولش که درگیر پروژه برنامه نویسی تقویم بودم . فکر می کردم این تیکه فارسی سازی و محلی سازی خیلی رو اعصابه . اما انصافن کتابخونه ICU4J شمسی کردن رو مثه آب خوردن کرد . خیلی راحت بود . در کل ظاهر خوبی برا برنامه طراحی کردم اما دیگه حوصله نکردم ویژگی های زیادی بهش اضافه کنم . این جا هم یه عکس از برنامه میگذارم .

آخر هفته مسابقه کد کاپ شریف بود که سیستم داوری اش کوئرا بود. مسابقه خوبی بود اما والا سطح شرکت کننده ها خیلی بالا بود! یه جنگی بود برا جایزه ها . این که نمره دهی سوال ها صفر و صدی نبود جال بود اما خب می شد از سوال ها نمره تف گرفت. بعضی دوستای قدیمی رو هم دیدیم ، اما خیلی ناراحت شدم . واقعا تو مسابقه اینقدر آدمای قوی acm  کار بود که اصلا نمی تونستی رقابت بکنی . اعصاب خورد کن بود.

 انیمیشن زوتوپیا رو دیدم ، محشر بود . عـــــــــــــــــالی. دوبله ی خیلی خوبی هم ازش هست ( گلوری نیست) . امسال چه رقابتی سختی بشه اسکار بین شازده کوچولو و زوتوپیا . به نظر خودم شازده کوچولو بهتر بود اما خیلی ظلمه زوتوپیا جایزه نبره . داستان تازه ای داشت ، بچگونه تر از شازده کوچولوئه . کمی مدت زمانی اش برا انیمیشن زیاد بود . شخصیت ها زنده بودن . اون تیکه اش که می رفت تو گادفادر رو که دیگه نگو ! تازه جالب تر این که دوبله فارسیش اون تیکه آهنگ amelie رو گذاشته بود . حتما ببینید. 6 گیگی اش رو هم حتی دانلود کردم.

هفته بعد که ریحون 80 درصد تخفیف برا غذا هاش گذاشت . توضیح نمی دم دیگه خودتون وضعیت اتاق رو تصور کنید . این هفته هر شب با مصطفی قرار گذاشتیم بریم استخر ، درست 5 شب پشت سر هم می رفتیم . دفعه آخر دیگه مسئول استخر بعد از چند بار تذکر جمعی اومد شخصا بم گفت باوو ... . خیلی خوش گذشت .

و الان هم که پروژه بمون دادن بازی  Plants VS Zombies  رو بزنیم . کمی تو اینترنت گشتم . چقدر روش مختلف می شه برنامه نوشت . الان هم دیگه دارم آماده میشم و اسه امتحانات پایان ترم . آموزش دانشگاه ما قشنگ خودشو آماده کرده واسه جنگ! آخه چرا اینقدر امتحان ها رو تو هم گذاشتن والا!

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۱۸
اسماعیل نادری

نظرات  (۹)

:)
ZhooOn baba :D
پاسخ:
یه زمانی واس تو پست نوشته بودم
سه روز دیگه در خدمتتم :)
این جا هم ایموجی نداره
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۴ بهار پاتریکیان D:
:))
zhOon baba :/
darkhedmatim :D
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۲ حسین نادری
طراحی برنامه رو قشنگ انجام دادی D-: موفق باشی
این ریحون هم امیرکبیر رو کاملا فراگرفت /-:
پاسخ:
:) شما هم همینطور
آره والا تو دانشگاه فقط غذا داشت حمل می شد!
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۸ خانوم رنگین کمون
ا داداش منم تو کد کاپ بود :)
چه عکسای با کیفیتی ادم حس میکنه تو سایتای خارجیه!: دی
پاسخ:
بالاخره عکس های خوب رو انتخاب می کنم :) البته اون عکس بالایی با دوربین حرفه ای گرفته شده
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۹ حسین نادری
*اعصاب خورد کن بود.*
->خرد، مرام مهمه.

دوبلش خیلی هم خوب نبودها
پاسخ:
دوبله اش پیشرفت خوبی تو دوبله های غیر گلوری بود ، آره مرام مهمه:)
عالی بود :)
پاسخ:
ممنون! وبلاگ نساختی؟
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۳ سید صالح حسینی
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی