هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

هر سال همین موقع

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ب.ظ

بیشتر آدما تابستون رو دوست دارن یا لااقل ازش بدشون نمیاد . به خاطر تعطیلیاش . روز های تابستون دو حالت بیشتر ندارن ؛ با بیکاری و حوصله ات سر می ره یا این که به زور می تونی کار هات رو انجام بدی . پارسال تابستون همین موقع ها (حالا!) کنکور داده بودیم و بیخیال دنیا شده بودیم . از من بپرسی می گم کنکور از بدترین چیزای زندگیه ، یه سری کار بی هدف و بیهوده رو از صبح تا شب انجام بدی  ، اما بالاخره باید ازش بگذری ، هیچ کاریش هم نمی شه کرد. امسال صالح کنکور داره دعا میکنم کنکورشو مثله عربی من امتحان بده:)

از بیکاری گفتم ، آره واقعن پارسال همین طور بود به شدت تابستون سخت و زجرآوری بود .با این که از صبح زود تا دیروقت شب داشتم بلندر و فتوشاپ و طراحی یاد می گرفتم اما در واقع فقط زمان بود که می گذشت . تابستون امسال با اومدن نمرات آغاز شد ، همی جا از دکتر کریمی تشکر می کنم ؛) بین شاگردا فرق نگذاشت . ای استادایی که نمره نمی دهید ، زیاد ندهید! بگذریم از نمرات ، پروژه نهایی برنامه نویس جاوا نوشتن بازی Plants vs Zombies  به طور ساده بود . در کل چیزای خیلی جدیدی نداشت و من با پروژه تقویم بیشتر حال کردم . یه دو تا عکس می گذارم از بازی(بعدا الان حسش نیست)

همون طور که قبلن ها اشاره کرده بودم ، خیلی دوس دارم تو مسابقه ریاضی شرکت کنم . الان هم می خواهم جبر خطی و آنالیز بخونم . همین دیگه :)

خیلی خیلی وقت پیش یه روز دیدم نمایش های بلاگ چقدر زیاده(روبوت)،الان هم یه روبوت دیگه است که گیرداده اما ول نمی کنه ، تازه اون یکی فقط نمایش می کرد این بازدید می کنه ، بیان چه خبره؟ چی جوری می شه جلوی ورود روبوت رو گرفت؟ یه اتفاق عجیب هم افتاده ، یکی به پست قبلیم رای منفی داده ، خیلی خیلی می خوام بدونم چه جور می شه کی رای میده و باهاش آشنا شم :)

خیلی وقت از نوشتن پست قبلی می گذره یادم نمیاد چی بنویسم . بعدا به این پست عکس اضافه می کنم.


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
اسماعیل نادری

نظرات  (۷)

۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۸ حسین نادری
آره این فید ریدره نمی دونم چشه!
پاسخ:
کوتاه نمیاد که همین طور میاد م میره ،کلید داره:)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۵ محمدمهدی طاهری
درسای ریاضیو اگه اول با ی استاد خوب پاس کنی ، خیلی سریع تر و راحت تر می تونی بخونیشون و خودتو قوی کنی، ی استاد خوب که بهت شهود بده...
پاسخ:
والا من رشته ریاضی نمی خونم ، این درسا رو هم به من الان اجازه نمیدن بردارم . 

۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۵ احسان کفشدار گوهرشادی
ورود به دوران مزخرف کنکور  
پاسخ:
دوران کنکور اولاش درد داره عادت می کنی:)
جدای از شوخی ، لذت ببر از این سال ( یه جورایی تنها سالی تو عمرت می شه که تنها تری  به خیلی موضوع ها می تونی فکر کنی)
دوران کنکور انیمیشن ها رو که میدیدم خیلی نقدشون می کردم حتی گریه می کردم از دیدن بعضیا شون اما بعدش که از خودم فاصله گرفتم لذت فکر کردن رو موضوعات ازم گرفته شد:(
ch ajab post gozashti :)
mikhai riazi bkhooni!:(
پاسخ:
آره خیلی وقت بود هی موضوع خوب پیش میومد که پست بزارم
می گفتم بعدا میزارم حالا هم یادم رفته همش!
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۵ محمدمهدی طاهری
چه اهمیتی داره، برو سرکلاس ی استاد خوب بشین...
پاسخ:
اگه به برنامه ام بخوره ، کلاس های دکتر نقشینه رو می رم:)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۳ محمدمهدی طاهری
هممم
دکتر نقشینه خیلی خوبه... :) آنالیز۲ میگن خیلی خوب درس میده...
پاسخ:
آنالیز 2 هم مربوز به اعداد حقیقیه؟
من هنوز مبانی آنالیز نخوندم ، دیگه چه درسی هست که جالب باشه برم؟
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۳ محمدمهدی طاهری
آنالیز ۲ خیلی فضاهای جامع تری رو مورد بحث قرار میده و از فضای اعداد حقیقی خارج میشه تقریبا... ولی ی قسمتاییشم رو همون اعداد حقیقی هس مثل قسمتای انتگرالیش.. ولی قسمت های توپولوژیش خیلی قشنگترن...
جبر و جبر خطی هم هم خیلی خوبه :) خصوصا مبانی جبر (نظریه گروه ها) بازم هس احتمالا که من هنوز باهاشون سر و کار نداشتم :))
پاسخ:
اوهوم پس آنالیز دو محض تر می شه . من بیشتر به فکر کردن رو مسائل علاقه دارم ، خیلی حال یاد گرفتن مفاهیم ندارم:(
برای جبر خطی  به پیشنهاد امیر گوهرشادی چند تا از لکچر های استرانگ رو دیدم
مسائل imc بعضی هاشون که پیشنیار ندارن رو دوست دارم هرجند کم ان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی