هرچه که هست، بگذریم. خدانگهدار

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بیشتر آدما تابستون رو دوست دارن یا لااقل ازش بدشون نمیاد . به خاطر تعطیلیاش . روز های تابستون دو حالت بیشتر ندارن ؛ با بیکاری و حوصله ات سر می ره یا این که به زور می تونی کار هات رو انجام بدی . پارسال تابستون همین موقع ها (حالا!) کنکور داده بودیم و بیخیال دنیا شده بودیم . از من بپرسی می گم کنکور از بدترین چیزای زندگیه ، یه سری کار بی هدف و بیهوده رو از صبح تا شب انجام بدی  ، اما بالاخره باید ازش بگذری ، هیچ کاریش هم نمی شه کرد. امسال صالح کنکور داره دعا میکنم کنکورشو مثله عربی من امتحان بده:)

از بیکاری گفتم ، آره واقعن پارسال همین طور بود به شدت تابستون سخت و زجرآوری بود .با این که از صبح زود تا دیروقت شب داشتم بلندر و فتوشاپ و طراحی یاد می گرفتم اما در واقع فقط زمان بود که می گذشت . تابستون امسال با اومدن نمرات آغاز شد ، همی جا از دکتر کریمی تشکر می کنم ؛) بین شاگردا فرق نگذاشت . ای استادایی که نمره نمی دهید ، زیاد ندهید! بگذریم از نمرات ، پروژه نهایی برنامه نویس جاوا نوشتن بازی Plants vs Zombies  به طور ساده بود . در کل چیزای خیلی جدیدی نداشت و من با پروژه تقویم بیشتر حال کردم . یه دو تا عکس می گذارم از بازی(بعدا الان حسش نیست)

همون طور که قبلن ها اشاره کرده بودم ، خیلی دوس دارم تو مسابقه ریاضی شرکت کنم . الان هم می خواهم جبر خطی و آنالیز بخونم . همین دیگه :)

خیلی خیلی وقت پیش یه روز دیدم نمایش های بلاگ چقدر زیاده(روبوت)،الان هم یه روبوت دیگه است که گیرداده اما ول نمی کنه ، تازه اون یکی فقط نمایش می کرد این بازدید می کنه ، بیان چه خبره؟ چی جوری می شه جلوی ورود روبوت رو گرفت؟ یه اتفاق عجیب هم افتاده ، یکی به پست قبلیم رای منفی داده ، خیلی خیلی می خوام بدونم چه جور می شه کی رای میده و باهاش آشنا شم :)

خیلی وقت از نوشتن پست قبلی می گذره یادم نمیاد چی بنویسم . بعدا به این پست عکس اضافه می کنم.


۷ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۹
اسماعیل نادری